divendres, 24 d’octubre del 2014

Iconització d'una sigla

Aquesta va ser la primera activitat de Selectivitat que vam fer a classe i consistia en iconitzar la sigla IHE, que significa "Indústries Hidràuliques Esteve, S.A."
El disseny s'havia de realitzar sota vàries condicions: l'altura total havia de ser de 10cm i s'havien d'utilitzar dues tintes, una de les quals podia ser en negatiu.
Tot i que en un principi vam haver de resoldre l'activitat en dues sessions de classe, després vam tenir la possibilitat de millorar-la a casa, que és el que vaig fer.

Resultat final. Mida: 10x10cm, tècnica: Llapis aquarel·lable

Esbossos definitius, a escala 1/2
Pluja d'idees. Mida: A4

El resultat que vaig escollir, que s'havia de realitzar en una làmina A3, el vaig fer pensant en la forma d'una bombolla d'aigua, fent servir el color blau i llapis aquarel·lable. Vaig modificar la tipografia adaptant-la a la circumferència a dins d'on la vaig situar perquè donés més sensació de bombolla.