divendres, 8 de maig del 2015

Maqueta d'una ONG

Una de les activitats sobre el disseny d'espais que hem fet aquest trimestre ha consistit en dissenyar un estand per a una ONG de la nostra elecció i fer-ne una maqueta a escala 1:20 incloent-hi la silueta d'una figura humana també a escala. Algunes condicions que s'havien de tenir en compte eren que la parcel·la havia de fer 4x6m amb parets de 2'5m d'altura i que feia cantonada.

Abans de fer la maqueta, vam haver de fer esbossos, una perspectiva de com quedaria la maqueta i una representació de la planta acotada. Després, per muntar la maqueta vam utilitzar cartró ploma i cartolines. 

En el meu cas, vaig fer la ONG World Wildlife Fund (WWF), que defensa el medi ambient i els animals en perill d'extinció. Com que els colors d'aquesta ONG són el blanc i el negre, basats en el panda, vaig decidir fer servir només aquests colors. A la paret llarga vaig ficar-hi l'iconotip i un dels eslògans de WWF i a la paret curta vaig ficar-hi una pantalla amb una imatge d'una campanya de la ONG. L'espai el vaig organitzar ficant una petita taula al mig i dos taulells el·líptics als dos extrems.

Esbossos. Mida: A3 Tècnica: retoladors blau i vermell
Mida: A3. Tècnica: Bolígraf i llapis aquarel·lable

Materials: cartró ploma i cartolina

Materials: cartró ploma i cartolina

Materials: cartró ploma i cartolina