divendres, 24 d’octubre del 2014

Llibreta d'artista del mes d'octubre

En aquesta entrada mostro alguns dibuixos que he fet a la llibreta d'artista durant el mes d'octubre. La llibreta d'artista és una llibreta que tenim tots els alumnes de batxillerat artístic, on hi fem dibuixos sobre les coses que ens agraden i sobre el tema que treballem durant el trimestre, i que avalua la professora. Serveix per inspirar-nos i per practicar el dibuix lliurement. Durant la primera meitat d'aquest trimestre hem estat treballant el tema de la descripció de formes naturals.


Tècnica: Llapis
Aquest dibuix el vaig fer després d'haver fet un exercici a classe que consistia en dibuixar quatre volums disposats en una escala. Em va servir per practicar el clarobscur i els volums.

Tècnica: Llapis aquarel·lable

Aquest bodegó format per una poma, dos plàtans i una pera el vaig fer per practicar la representació de les fruites, després de que a classe haguéssim fet un bodegó amb la mateixa tècnica i en un format més gran.

Tècnica: Llapis
Aquest és un dibuix d'unes flors que hi havia a casa meva i que vaig fer seguint l'estil del dibuix científic.